Home Klantenservice Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

1. Op welk telefoonnummer kan ik jullie bereiken?

Bel ons direct op 023-5483100 voor al uw vragen.

Wij staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur.

2. Op welk email adres kan ik jullie bereiken? 

Wilt u meer informatie? Ga naar onze contactpagina en vul het formulier in.

3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik nu inloggen?

Dat is vervelend! Geen zorgen, je wachtwoord resetten is zo gefixt. Klik bovenaan de pagina op ‘Inloggen’ en kies vervolgens voor ‘Wachtwoord vergeten’.

4. Kan ik mijn bestelling nog dezelfde dag laten bezorgen?

Helaas kunnen wij geen eigen afhaalmogelijkheid aanbieden. U kunt wel zelf een koerier inschakelen om uw bestelling op te halen, mits alles op voorraad is.

5. Wat zijn de richtlijnen voor het schrijven van een product beoordeling?

Iedere review wordt door ons team zorgvuldig gecontroleerd voordat deze online komt. Zo zorgen we voor een betrouwbare en eerlijke weergave van jouw ervaring.

Iedereen mag meedoen! Of je nu een doorgewinterde shopper bent of net begint, jouw mening is waardevol voor ons en andere klanten. Heb je een product gekocht? Schrijf dan gerust een beoordeling! Je kunt je review later altijd nog aanpassen als je dat wilt.

Wil je je review verwijderen? Geen probleem! Neem gewoon contact met ons op.

Hoe werkt het met reviewverzoeken?

Na je aankoop ontvang je van ons een e-mail waarin we je uitnodigen om een review te schrijven. Je kunt je voor deze e-mails ook zelf aan- of afmelden via jouw account, onder het kopje ‘Communicatie’ en ‘Marketingcommunicatie’. Deze e-mails versturen we via ons eigen veilige email systeem.