Home Klantenservice Betalen

Betalen

1. Hoe kan ik betalen?

Kies voor de gemakkelijke en veilige betaalmethode iDEAL. Heb je een account voor betalen op rekening? Dan kun je ook deze optie selecteren.

Mocht je onverhoopt problemen ondervinden, dan kunnen we een betaalverzoek sturen.

2. Wat is de betalingstermijn?

Standaard wordt je bestelling direct betaald. Heb je toestemming gekregen om achteraf te betalen? Dan geldt een betalingstermijn van 14 dagen. Deze termijn vind je ook op de factuur die je per e-mail ontvangt.

3. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Het spijt ons dat je betaling niet is gelukt. Dit is vervelend! Controleer even of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is dat het geval?

Neem dan contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing.

4. Waar kan ik mijn factuur of facturen vinden?

De factuur kan je vinden in je email box die je binnen 24 uur tot 48 uur nadat je bestelling verzonden is ontvangt. Heb je vragen over je factuur of wil je deze opnieuw ontvangen? Vul dan onderstaand formulier in.

Vragen over facturen

5. Hoe snel ontvang ik een tegoed?

We doen ons best om je tegoed binnen 72 uur terug te storten.

6. Ik wil mijn factuur gegevens wijzigen?

Pas je factuur- en verzendgegevens aan in jouw account.

7. Hoe kan ik betalen in de showroom?

Je kan betalen op de volgende manieren:

  • Contant: Betaal gemakkelijk contant met biljetten tot €50,-.
  • Pin: Natuurlijk kun je ook pinnen.
  • Betaalverzoek: Via een betaalverzoek. 
  • Creditcard: Helaas kunnen we op dit moment geen betalingen met creditcard accepteren.

8. Wat is bankrekening nummer?

T.M.T. Benelux B.V. staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 34070806 en ons bankrekening nummer is NL37RABO0376539518.