1. Ik wil klant worden, hoe doe ik dat?
Op de pagina registreren maak je een account aan. Zo kun je gemakkelijk je bestellingen volgen en heb je toegang tot je persoonlijke gegevens.
Tijdens het registreren vragen we om een KVK nummer. Heb je geen inschrijving? Dan verwijzen we je door naar één van onze wederverkopers die zich voornamelijk richten op de particulieren markt.
2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heel gemakkelijk, hieronder laten we de verschillende mogelijkheden zien:
- Snel en eenvoudig online: Plaats je bestelling direct via onze website. Het is een geautomatiseerd proces, dus je bestelling wordt snel verwerkt en verzonden.
- Kies je producten: Op de productpagina kun je eenvoudig de gewenste kleur, afmeting en hoeveelheid kiezen.
- Winkelwagen: Hier zie je een overzicht van je bestelling, inclusief eventuele kortingen. Je kunt je bestelling hier nog aanpassen.
- Afrekenen: Controleer je gegevens en kies een betaalmethode.
- Bestelling plaatsen: Klik op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ om je aankoop te voltooien.
Na je bestelling:
- Bevestiging: Je ontvangt direct een bevestigingsmail met je bestelnummer.
- Verzending: Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, krijg je een e-mail met een track & trace code. Zo kun je je pakket volgen.
- Bestelstatus: Je kunt de status van je bestelling altijd in je account bekijken.
Andere opties:
- Telefoon, e-mail of showroom: Wil je liever telefonisch, per e-mail of in onze showroom bestellen? Dat kan natuurlijk ook.
3. Zijn de prijzen met of zonder BTW?
De getoonde prijzen zijn exclusief btw. De totale prijs, inclusief btw, wordt berekend en weergegeven tijdens het afrekenen.
4. Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling geeft aan waar je bestelling zich in het proces bevindt. Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende statussen:
-
Mislukt: Helaas is je bestelling niet goed doorgekomen. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een onjuiste betaling of een fout in de gegevens. Maak je geen zorgen, eventuele betalingen worden automatisch teruggestort.
-
Afgerond: Gefeliciteerd! Je bestelling is onderweg met GLS of ligt klaar voor afhaling in ons magazijn (als je hiervoor gekozen hebt). Meer informatie over de levering met GLS vind je op onze pagina over verzending en bezorging.
-
In behandeling: Je bestelling is bij ons binnengekomen en wordt momenteel verwerkt. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
- In de wacht: Je bestelling wacht tot de betaling is afgerond.
5. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Dan klopt er iets niet. Het duurt meestal maar een paar minuten voordat je een bevestiging in je mailbox ontvangt.
Controleer eerst:
- Spamfilter: Soms belandt een bevestigingsmail per ongeluk in je spambox.
- Het juiste e-mailadres: Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres hebt ingevuld bij het plaatsen van je bestelling.
Heb je de bevestiging nog steeds niet ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
6. Wat is de levertijd van een bestelling?
De levertijd* van een bestelling is afhankelijk van het product. In de meeste gevallen wordt de bestelling dezelfde werkdag verzonden.
Let op, er zijn uitzonderingen die van toepassing kunnen zijn:
- Producten in de categorie textiel: De levertijd* bevat 3 werkdagen.
-
Producten in overige categorieën: De levertijd* wordt aangegeven op de product pagina’s.
-
Producten uit beide categorieën: De levertijd* bevat in dit geval 3 werkdagen.
- Producten zwaarder dan 30 kg: De levertijd* kan afwijken in verband met het vervoer van een (mini) pallet(s).
Staat de levertijd niet op een product pagina weergegeven, neem dan contact op.
* De opgave van de levertijd geschiedt altijd bij benadering, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.
7. Kan ik een bestelling samenvoegen?
Dat kan! Als je eerste bestelling nog niet is verzonden, kunnen we beide bestellingen binnen 30 minuten combineren en dezelfde dag nog versturen.
Hoe doe je dat?
Klik op ‘Samenvoegen’: Ga naar je winkelwagen en klik op de optie ‘Samenvoegen’. Vergeet niet om dit binnen 30 minuten na het plaatsen van je eerste bestelling te doen.
Let op: Als je te laat bent, kunnen we de bestellingen niet meer combineren. In dat geval worden er helaas verzendkosten in rekening gebracht voor de tweede bestelling.
8. Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?
Ja, mits dit schriftelijk en uiterlijk binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling is doorgegeven.
9. Er is iets mis met mijn bestelling?
We vinden het erg vervelend dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling. Wij begrijpen heel goed hoe belangrijk het is om de juiste producten op tijd te ontvangen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, vragen we je vriendelijk om onderstaand formulier in te vullen.
Neem binnen 8 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op als er iets ontbreekt of beschadigd is.
Samen werken we graag aan een passende oplossing.
Er is iets mis met mijn bestelling10. Kan ik een artikel retourneren?
Producten met uitzondering van textiel en apparatuur, kunnen binnen 8 werkdagen na ontvangst met een aanvaardbare reden worden geretourneerd. Dit wordt beoordeeld door onze administratie. Per retour zal een bedrag van Euro 12,50 worden berekend voor de afhandeling.
Neem contact op met onze klantenservice om een retour aan te melden.
11. De kortingscode werkt niet?
Als je kortingscode niet werkt, controleer dan eerst of je deze juist hebt ingevoerd (let op hoofdletters en spaties). Is de code verlopen of al gebruikt?
Mocht dit niet het probleem zijn, neem dan contact met ons op. We kijken graag samen met je naar een oplossing.
12. Hoe werken prijsafspraken?
Prijsafspraken zijn speciaal voor jou geselecteerd en zijn te vinden op de productpagina en in het afrekenproces. Wil je graag een persoonlijke prijsafspraak? Neem dan contact op met onze klantenservice of bezoek onze pagina voor prijsafspraken.
Houd er rekening mee dat tijdelijke acties niet geldig zijn op bestaande afspraken.