Klantenservice

Per categorie

Veelgestelde vragen

Een bestelling kan je bij voorkeur via onze website plaatsen. Hiervoor dien je wel ingelogd te zijn. Heb je nog geen account? Klik dan hier om eerst een account aan te maken.

Als je een product via de website wil bestellen kan je, indien van toepassing bij dat product, kiezen uit kleur, afmeting, en/of vorm. De ingevulde  bestelhoeveelheid staat automatisch op 1. Als je meer van het product wil bestellen kan je het gewenste aantal aanpassen middels de – en de + of het gewenste aantal direct invullen. Bij het product staat de besteleenheid omschreven zoals per meter, per rol, per stuk of per set.

Winkelwagen

Hier vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Daarnaast worden hier eventuele staffelkortingen en/of prijsafspraken die van toepassing zijn getoond. Ook kan je hier aangeven of je de bestelling wil verzenden, samenvoegen of afhalen.

Indien je in het bezit bent van een kortingscode, kunt u deze invullen onder het kopje ‘Waardebon’ en klikken op ‘Waardebon toepassen’.

Klopt alles? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen” om je om de factuur- en verzendgegevens te contoleren en de betaalmethode aan te geven.
Klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ om de bestelling te betalen en te voltooien.

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.

Hoe verder te gaan na de bestelling?

Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je bestelling ons magazijn verlaat. Daarna ontvang je van GLS een e-mail met de track&trace, zodat je je pakket onderweg kunt volgen. Je kunt ook altijd in je klantenaccount de status van je bestelling controleren.

Bestellingen kunnen ook telefonisch, per e-mail of fysiek in onze showroom doorgegeven worden.

Een oprechte verontschuldiging. Dat vinden wij net zo vervelend.
Indien er iets mis is met je bestelling dien je dit binnen 8 dagen na levering aan ons te melden. Vul onderstaand formulier in en wij maken het zo snel mogelijk voor je in orde.

[quform id=”8″ name=”Received incorrectly”]

Neem contact op met de administratie afdeling, zij kunnen u verder informeren.

Website

Op de website heb je de mogelijkheid om met iDEAL te betalen. Indien je account is goedgekeurd voor het betalen op rekening, wordt ook deze optie getoond.

Je kunt het bedrag naar aanleiding van een orderbevestiging altijd per bankoverschrijving overmaken, indien betalen via de website niet lukt. Neem hiervoor contact met ons op. Desgewenst kunnen wij ook een link sturen met een betaalverzoek via iDEAL.

Showroom

In de showroom kan er contant betaald worden, wel alleen met biljetten van €50,00. Ook heb je de mogelijk om te pinnen. Betalen per creditcard is niet mogelijk.

Als je een bestelling op een werkdag voor 16:00 uur plaatst, zullen we er alles aan doen om je bestelling dezelfde werkdag nog te versturen. Uitzonderingen hierop zijn bestellingen met textiel, apparatuur boven de 30 kg en artikelen waarbij de benoemde levertijd bij het product afwijkt.

Pakketten worden doorgaans door GLS de volgende werkdag bezorgd. Het kan natuurlijk voorkomen dat door drukte of andere omstandigheden je pakket vertraging oploopt, houdt hier rekening mee door artikelen tijdig te bestellen.

Indien je een strakke deadline hebt en je de bestelde artikelen gegarandeerd de volgende werkdag in huis moet hebben, bied GLS express leveringen aan.

Hierbij kan je kiezen uit

  • Volgende werkdag voor 09:00 uur
  • Volgende werkdag voor 12:00 uur
  • Volgende werkdag voor 17:00 uur

Indien je op vrijdag een bestelling plaatst wordt in je winkelmandje ook de optie voor SaturdayService getoond, waarbij je bestelling op zaterdag geleverd wordt.

Express leveringen en SaturdayService zijn niet van toepassing op bestellingen met een afwijkende levertijd zoals hierboven benoemd.

Bestellingen met een minimale bestelwaarde van €75 exclusief BTW worden gratis geleverd. De eventuele verzendkosten worden altijd getoond in je winkelmandje evenals de kosten van mogelijk express leveringen.

Voor het gemak hebben we onderstaand overzicht met de kosten:

  Bestelwaarde beneden €75 (Ex BTW) Bestelwaarde boven €75 (Ex BTW)
Standaard verzendkosten €7,50 Gratis
Express voor 09:00 uur volgende werkdag €47,45 €39,95
Express voor 12:00 uur volgende werkdag €15,45 €7,95
Express voor 17:00 uur volgende werkdag €12,00 €4,50
SaturdayService €10,00 €2,50

Dat vinden we vervelend. Ook omdat wij er alles aan doen de bestelde producten zo goed mogelijk te verpakken, zodat deze netjes bij je aankomen.

Indien één of meerdere product(en) van je bestelling niet meer bruikbaar is/zijn kan onderstaand formulier ingevuld worden

[quform id=”9″ name=”Package arrived damaged”]

Bekijk de track&trace welke melding wordt weergegeven en neem contact op met de GLS klantenservice: 088-5503350.

Houdt het pakketnummer gereed.

Als je de handleiding volgens onze website hebt gevolgd, maar er toch problemen ontstaan bij het verwerken helpen we je graag verder.

Vul onderstaand contactformulier en voeg zo nodig foto’s en of een video toe zodat we beter kunnen beoordelen waar het mist gaat.

[quform id=”2″ name=”Support”]

Ja, dat is zeker aan te raden. Het maakt de afhandeling van eventuele garantie claims makkelijker en in sommige gevallen krijg je zelfs langer garantie als je de apparatuur binnen een maand na aankoop registreert. Raadpleeg de meegeleverde voorwaarden van het product.

Orders

Een bestelling kan je bij voorkeur via onze website plaatsen. Hiervoor dien je wel ingelogd te zijn. Heb je nog geen account? Klik dan hier om eerst een account aan te maken.

Als je een product via de website wil bestellen kan je, indien van toepassing bij dat product, kiezen uit kleur, afmeting, en/of vorm. De ingevulde  bestelhoeveelheid staat automatisch op 1. Als je meer van het product wil bestellen kan je het gewenste aantal aanpassen middels de – en de + of het gewenste aantal direct invullen. Bij het product staat de besteleenheid omschreven zoals per meter, per rol, per stuk of per set.

Winkelwagen

Hier vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Daarnaast worden hier eventuele staffelkortingen en/of prijsafspraken die van toepassing zijn getoond. Ook kan je hier aangeven of je de bestelling wil verzenden, samenvoegen of afhalen.

Indien je in het bezit bent van een kortingscode, kunt u deze invullen onder het kopje ‘Waardebon’ en klikken op ‘Waardebon toepassen’.

Klopt alles? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen” om je om de factuur- en verzendgegevens te contoleren en de betaalmethode aan te geven.
Klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ om de bestelling te betalen en te voltooien.

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.

Hoe verder te gaan na de bestelling?

Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je bestelling ons magazijn verlaat. Daarna ontvang je van GLS een e-mail met de track&trace, zodat je je pakket onderweg kunt volgen. Je kunt ook altijd in je klantenaccount de status van je bestelling controleren.

Bestellingen kunnen ook telefonisch, per e-mail of fysiek in onze showroom doorgegeven worden.

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt.
Het kan ook zijn dat de bevestingsmail wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen.

Is de bevestiging ook niet in de ongewenste inbox terecht gekomen, neem dan contact met ons op.

[quform id=”1″ name=”Contact”]

In je account worden kortingen toegekend aan bepaalde producten en categorieën, die duidelijk worden weergegeven op de productpagina en in het afrekenproces.
Je ziet in het afrekenproces zowel de oude als de nieuwe prijs staan, samen met het bijbehorende kortingspercentage dat je ontvangt.

We streven gezamenlijk naar het bereiken van een bepaalde omzetverwachting, en deze doelen worden in overleg besproken en indien nodig aangepast en/of bijgestuurd.

Voor meer informatie over prijsafspraken nodigen we u uit contact op te nemen met onze klantenservice of de prijsafspraken pagina te bezoeken voor het direct aanvragen van een prijsafspraak.

Let op! Eventuele (tijdelijke) acties gelden niet op bestaande prijsafspraken.

Controleer of de kortingscode nog geldig is, of je geen fouten hebt gemaakt bij het invoeren en of je deze nog niet hebt gebruikt. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op.

[quform id=”1″ name=”Contact”]

Ja, dit is mogelijk. Indien de eerste bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze binnen 30 minuten nog samenvoegen en dezelfde werkdag versturen. Om beide bestellingen samen te voegen, klik hiervoor op de optie ‘Samenvoegen’ in je winkelwagen.

Let er wel op dat dit binnen 30 minuten gebeurt na het plaatsen van de eerste bestelling. Hierna kunnen wij niet meer garanderen dat het samen wordt gevoegd.

Mocht dit niet meer lukken of mogelijk zijn, dan worden er vrachtkosten op de tweede bestelling in rekening gebracht.

Ja, neem binnen 30 minuten telefonisch contact met ons op om je bestelling te wijzigen. Daarna is dat helaas niet meer mogelijk. De reden hiervoor is dat je bestelling direct wordt verwerkt.

Dat is afhankelijk of je bestelling al is verwerkt. We vragen je hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen.

In je account vind je een overzicht van je bestellingen die je via de website hebt geplaatst, met daarbij de status van je bestelling.

Staat je bestelling die je op de website geplaatst hebt er niet tussen, en heb je geen bevestiging per e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op.

[quform id=”1″ name=”Contact”]

Een oprechte verontschuldiging. Dat vinden wij net zo vervelend.
Indien er iets mis is met je bestelling dien je dit binnen 8 dagen na levering aan ons te melden. Vul onderstaand formulier in en wij maken het zo snel mogelijk voor je in orde.

[quform id=”8″ name=”Received incorrectly”]

Niet altijd. Producten kunnen geretourneerd worden met een aanvaardbare reden binnen 8 werkdagen na ontvangst van de bestelling, met uitzondering van textiel en apparatuur.

Na overleg met onze administratieve afdeling ontvang je een retour formulier.

Voor het aanvragen van een retour kan je onderstaand formulier gebruiken.

[quform id=”13″ name=”Return”]

Betalen

Website

Op de website heb je de mogelijkheid om met iDEAL te betalen. Indien je account is goedgekeurd voor het betalen op rekening, wordt ook deze optie getoond.

Je kunt het bedrag naar aanleiding van een orderbevestiging altijd per bankoverschrijving overmaken, indien betalen via de website niet lukt. Neem hiervoor contact met ons op. Desgewenst kunnen wij ook een link sturen met een betaalverzoek via iDEAL.

Showroom

In de showroom kan er contant betaald worden, wel alleen met biljetten van €50,00. Ook heb je de mogelijk om te pinnen. Betalen per creditcard is niet mogelijk.

Tenzij anders overeengekomen dient de betaling onmiddellijk te geschieden. Indien door de administratie goedkeuring is gegeven voor het betalen op rekening, handteren wij een betalingstermijn van 14 dagen. De betalingstermijn staat ook genoteerd op de factuur die je van ons per e-mail ontvangt.

Dit komt hoogstwaarschijnlijk door een storing van de betreffende bank. Wij raden aan om in je account de status van uw bestelling te bekijken. Als er staat dat de betaling is mislukt, probeer de betaling dan opnieuw uit te voeren.

Zodra wij je bestelling hebben verzonden, sturen wij de factuur altijd per e-mail. In je account op onze website vindt je een besteloverzicht.

Heb je vragen over een factuur? Neem dan contact op met onze administratie.

[quform id=”1″ name=”Contact”]

We proberen een tegoed altijd zo snel mogelijk aan je terug te storten. Het streven is om dit binnen 72 uur te doen.

Bezorgen

Als je een bestelling op een werkdag voor 16:00 uur plaatst, zullen we er alles aan doen om je bestelling dezelfde werkdag nog te versturen. Uitzonderingen hierop zijn bestellingen met textiel, apparatuur boven de 30 kg en artikelen waarbij de benoemde levertijd bij het product afwijkt.

Pakketten worden doorgaans door GLS de volgende werkdag bezorgd. Het kan natuurlijk voorkomen dat door drukte of andere omstandigheden je pakket vertraging oploopt, houdt hier rekening mee door artikelen tijdig te bestellen.

Indien je een strakke deadline hebt en je de bestelde artikelen gegarandeerd de volgende werkdag in huis moet hebben, bied GLS express leveringen aan.

Hierbij kan je kiezen uit

  • Volgende werkdag voor 09:00 uur
  • Volgende werkdag voor 12:00 uur
  • Volgende werkdag voor 17:00 uur

Indien je op vrijdag een bestelling plaatst wordt in je winkelmandje ook de optie voor SaturdayService getoond, waarbij je bestelling op zaterdag geleverd wordt.

Express leveringen en SaturdayService zijn niet van toepassing op bestellingen met een afwijkende levertijd zoals hierboven benoemd.

Bestellingen met een minimale bestelwaarde van €75 exclusief BTW worden gratis geleverd. De eventuele verzendkosten worden altijd getoond in je winkelmandje evenals de kosten van mogelijk express leveringen.

Voor het gemak hebben we onderstaand overzicht met de kosten:

  Bestelwaarde beneden €75 (Ex BTW) Bestelwaarde boven €75 (Ex BTW)
Standaard verzendkosten €7,50 Gratis
Express voor 09:00 uur volgende werkdag €47,45 €39,95
Express voor 12:00 uur volgende werkdag €15,45 €7,95
Express voor 17:00 uur volgende werkdag €12,00 €4,50
SaturdayService €9,00 €2,50

Om een zo gunstig mogelijke verzendtarief te kunnen berekenen, versturen we uitsluitend met GLS. Wij, alsook GLS, doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

GLS is altijd bezig om hun service te verbeteren. Mocht je een opmerking of klacht hebben over hun service, dan vernemen ze dit graag via dit formulier.

Jazeker, het bezorgadres kan je zelf wijzigen in je account of tijdens het bestelproces.

Apparatuur boven de 30 kg wordt op een (mini)pallet verzonden en geleverd door GLS. Deze wijze van bezorgen werkt niet met een track & trace code. Daarom nemen wij contact op om een bezorgafspraak met je in te plannen.

Op de afgesproken dag van levering dien je de gehele werkdag aanwezig te zijn om de pallet in ontvangst te nemen. is er niemand aanwezig bij het 1e bezorgmoment? Dan zijn er extra kosten verbonden aan een 2e bezorgmoment. De pallet wordt op de begane grond afgeleverd.

Indien je werkzaam bent vanuit een bedrijfspand zal de chauffeur van GLS het pakket niet bij buren afleveren, tenzij je dit hebt aangegeven via de GLS FlexDeliveryService.

Mocht je werken vanuit een andere omgeving dan een bedrijfspand, is het mogelijk dat GLS het pakket bij één van de buren aflevert op het moment dat er niemand aanwezig is op het opgegeven verzendadres.

Ja, dat is zeker mogelijk. Ons magazijn bevindt zich aan de Herenweg 29M in Heemstede, Nederland. Bij het bestellen in je winkelmandje kun je kiezen voor ‘afhalen’. Zodra je bestelling klaarligt ontvang je van ons altijd de bevestiging per e-mail.

Doorgaans kun je binnen twee uur na het plaatsen je bestelling ophalen binnen onze kantoortijden (ma t/m vrij 08:30-17:00).

Uitgezonderd zijn bestellingen met textiel en artikelen waarbij de benoemde levertijd langer is dan 1 werkdag.

Dat vinden we vervelend. Ook omdat wij er alles aan doen de bestelde producten zo goed mogelijk te verpakken, zodat deze netjes bij je aankomen.

Indien één of meerdere product(en) van je bestelling niet meer bruikbaar is/zijn kan onderstaand formulier ingevuld worden

[quform id=”9″ name=”Package arrived damaged”]

Bekijk de track&trace welke melding wordt weergegeven en neem contact op met de GLS klantenservice: 088-5503350.

Houdt het pakketnummer gereed.

Support

De handleidingen van de producten vindt je op de betreffende productpagina. Gebruik de zoekbalk in de header om snel en probleemloos naar het product te navigeren. Ook is er heel veel informatie te vinden in ons Help Centrum.

Als je de handleiding volgens onze website hebt gevolgd, maar er toch problemen ontstaan bij het verwerken helpen we je graag verder.

Vul onderstaand contactformulier en voeg zo nodig foto’s en of een video toe zodat we beter kunnen beoordelen waar het mist gaat.

[quform id=”2″ name=”Support”]

Wij bieden professionele trainingen aan, zodat je zo snel mogelijk aan de slag kunt. Je kunt zelf kiezen welke training het beste bij je past.

We bieden trainingen op 2 manieren aan:

  1. Online, deze trainingen zijn uiterst efficiënt en zeer scherp geprijsd.
  2. In onze showroom in Heemstede, Nederland, waar we je graag ontmoeten en de training nog iets persoonlijker op je kunnen afstemmen.

Ja, dit is gratis als je vragen hebt over de verwerking, toepassing en uitvoering van ons assortiment.

IT-gerelateerde vragen zoals hulp bij installatie, updates voor het maken of aanpassen van bestanden zijn niet inbegrepen.

Wat vervelend, we helpen u graag verder.

Vul onderstaand contactformulier in en voeg zo nodig foto’s en of een video toe zodat we beter kunnen beoordelen waar het mis gaat.

[quform id=”10″ name=”Equipment defective”]

Garantie

Ja, de garantie is altijd gratis als deze onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt. Eventuele verzendkosten kosten vallen niet onder de garantie.

Ja, dat is zeker aan te raden. Het maakt de afhandeling van eventuele garantie claims makkelijker en in sommige gevallen krijg je zelfs langer garantie als je de apparatuur binnen een maand na aankoop registreert. Raadpleeg de meegeleverde voorwaarden van het product.

Dit is afhankelijk van de fabrieksgarantie van de leverancier en staat vermeld in de garantievoorwaarden die je hebt ontvangen.

Dit is afhankelijk van het merk en model.

Contacteer ons middels onderstaand contactformulier, dan kunnen wij nagaan of dit mogelijk is en wat de eventuele kosten zullen zijn.

[quform id=”10″ name=”Equipment defective”]

Wat vervelend, we helpen je graag verder.

Vul onderstaand contactformulier in en voeg zo nodig foto’s en of een video toe zodat we beter kunnen beoordelen waar het mist gaat.

[quform id=”1″ name=”Contact”]